Inca din anul 1964, Kérastase ofera solutii personalizate care corespund nevoilor specifice ale scalpului, parului si stilului de viata al femeilor. Identitatea brandului este construita in jurul a trei piloni meniti sa sublinieze valorile in care credem: INGRIJIRE - PROFESIONALA – DE LUX. Acesti piloni inspira tot ceea ce facem la Kérastase si se reflecta si in experientele pe care le oferim. Lucram zilnic impreuna cu cei mai buni stilisti pentru a oferi femeilor cea mai buna solutie de ingrijire pentru parul lor. Ingrijirea personalizata Kérastase are loc in trei pasi : CURATARE – TRATARE – TEXTURIZARE pentru a oferi tuturor femeilor o experienta completa. Fiecare pas din ritual ofera cea mai buna ingrijire pentru fiecare tip de par. Rezultatele noastre se bazeaza pe precizia diagnosticului parului. Pentru a putea intelege nevoile individuale ale parului fiecarei femei, ne-am bazat pe expertiza stilistilor si experienta lor cu clientii si am creat un protocol unic de diagnostic pentru par. Acesta ne ajuta sa avem o cunoastere cat mai buna parului si scalpului clientei si sa ii putem oferi un ritual personalizat de ingrijire atat in salon cat si acasa. La Kérastase credem ca nu exista o singura definitie a frumusetii, ci o infinitate. Punem in valoare toate tipurile de frumusete, culturi, viziuni… si bineinteles, toate tipurile de par.